Wróć na początek strony
Przejdź do wyszukiwarki
Przejdź do treści głównej
Przejdź do danych kontaktowych
Przejdź do menu górnego
Przejdź do menu dolnego
Przejdź do menu bocznego
Przejdź do mapy serwisu
Menu wysuwane
Treść główna
Znajdujesz się w: Samorząd Gmina Dostępność

Dostępność

Artykuł

Accessibility



Announcement on the appointment of the Accessibility Coordinator at the Commune Office in GalewiceThe Commune Office in Galewice informs that the Head of the Galewice Commune has appointed the Coordinator for Accessibility. The function

of the Coordinator will be performed by Mr. Piotr Kowalczyk, the Inspector of the Organizational and Administrative Department of the

Commune Office in Galewice.Legal basis
The appointment of an accessibility coordinator is the implementation of the obligation imposed on all public entities by the Act of

19 July 2019 on ensuring accessibility to people with special needs.Tasks of the
accessibility coordinator pursuant to the provisions of the Act, the tasks of the accessibility coordinator will include,

among others:

- supporting people with special needs in accessing services provided by the Galewice Commune Office;

- preparation and coordination of the implementation of an action plan to improve the provision of accessibility to people with special

needs by the Galewice Commune Office; - monitoring of the Commune Office in Galewice in terms of ensuring accessibility to people with

special needs. The accessibility coordinator will combine the new tasks with the existing duties in the Structure of the Commune Office

in Galewice.

Contact details:
Accessibility coordinator in the Commune Office in Galewice
Piotr Kowalczyk
correspondence address: ul. Wieluńska 5,

98-405 Galewice
phone: 62 78 38 615
e - mail: p.kowalczyk@galewice.pl


Links:

1. Zarządzenie nr 126/2020 Wójta Gminy Galewice z dnia 29 września 2020 r. w sprawie wyznaczenia Koordynatora ds. dostępności w Urzędzie Gminy w Galewicach.

2. Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

3. Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

4. Harmonogram realizacji zadań w celu poprawy dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

5. Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego - stan w dniu 01.01.2021 r.

 

 
 
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.