RWA: 5341
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz.U. z 20 r. poz. 510.)
Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 13 grudnia 2017 r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego (Dz.U. poz. 2411 z późn. zm.)
Wymagane dokumenty
Wniosek o wymeldowanie
Dokument tożsamości: dowód osobisty albo paszport. W przypadku załatwienia sprawy za pośrednictwem pełnomocnika, pełnomocnictwo na piśmie upoważniające do złożenia wniosku.
Opłaty
Opłata skarbowa za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa, jego odpisu, wpisu lub kopii wynosi 17 zł (z opłaty zwolnione są pełnomocnictwa udzielane: małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu)
Opłata 17 zł za wydanie zaświadczenia o wymeldowaniu.
Opłatę wnosi się do kasy organu lub na rachunek bankowy: Urząd Gminy Galewice, ul. Wieluńska 5, 98-405 Galewice nr 42 9256 0004 5500 0257 2000 0030