Wróć na początek strony
Przejdź do wyszukiwarki
Przejdź do treści głównej
Przejdź do danych kontaktowych
Przejdź do menu górnego
Przejdź do menu dolnego
Przejdź do menu bocznego
Przejdź do mapy serwisu
Menu wysuwane
Treść główna
Znajdujesz się w: Dla Mieszkańca Sprawy

Sprawy

Szukaj pracownika lub sprawy

Szukaj pracownika

Wymeldowanie z miejsca pobytu stałego i czasowego

RWA: 5341

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz.U. z 20 r. poz. 510.)

Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 13 grudnia 2017 r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego (Dz.U. poz. 2411 z późn. zm.)

Wymagane dokumenty

Wniosek o wymeldowanie

Dokument tożsamości: dowód osobisty albo paszport. W przypadku załatwienia sprawy za pośrednictwem pełnomocnika,  pełnomocnictwo na piśmie upoważniające do złożenia wniosku.

Opłaty

Opłata skarbowa za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa, jego odpisu, wpisu lub kopii wynosi 17 zł (z opłaty zwolnione są pełnomocnictwa udzielane: małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu)

Opłata 17 zł za wydanie zaświadczenia o wymeldowaniu.

Opłatę wnosi się do kasy organu lub na rachunek bankowy: Urząd Gminy Galewice, ul. Wieluńska 5, 98-405 Galewice nr 42 9256 0004 5500 0257 2000 0030

Termin rozpatrzenia

Tryb odwoławczy

Pozostałe informacje

www.obywatel.gov.pl

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.