Wróć na początek strony
Przejdź do wyszukiwarki
Przejdź do treści głównej
Przejdź do danych kontaktowych
Przejdź do menu górnego
Przejdź do menu dolnego
Przejdź do menu bocznego
Przejdź do mapy serwisu
Menu wysuwane
Treść główna
Znajdujesz się w: Dla Mieszkańca Sprawy

Sprawy

Szukaj pracownika lub sprawy

Szukaj pracownika

Rekrutacja do Klubu Malucha ˝Bajkowy Kącik˝ w Galewicach

Podstawa prawna

  1. Ustawa z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 338 z późn. zm.);
  2. Uchwała Nr XXXVII/236/21 Rady Gminy w Galewicach z dnia 29 czerwca 2021 roku
    w sprawie utworzenia Klubu Malucha „Bajkowy Kącik” w Galewicach oraz nadania statutu Klubu, link do dokumentu: Klik
  3. Zarządzenie Nr 1/2025 Kierownika Klubu Malucha „Bajkowy Kącik” w Galewicach
    z dnia 29 stycznia 2025 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Rekrutacji oraz powołania Komisji Rekrutacyjnej do Klubu Malucha „Bajkowy Kącik” w Galewicach, link do dokumentu: Klik
  4. Zarządzenie Nr 2/2025 Kierownika Klubu Malucha „Bajkowy Kącik” w Galewicach
    z dnia 29 stycznia 2024 r. w sprawie określenia terminów PRZEPROWADZENIA postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego  na rok szkolny 2025/2026 w tym terminy składania dokumentów do Klubu Malucha „Bajkowy Kącik” w Galewicach, link do dokumentu: Klik

Wymagane dokumenty

Deklaracja o kontynuowaniu pobytu dziecka w Klubie

Karta zgłoszenia dziecka

Oświadczenie rodzica/opiekuna o niepełnosprawności dziecka

Oświadczenie rodzica/opiekuna o rodzinie wielodzietnej

Oświadczenie rodzica/opiekuna o samotnym wychowywaniu dziecka

Oświadczenie rodzica/opiekuna prawnego o zatrudnieniu, nauce, prowadzeniu gospodarstwa rolnego lub pozarolniczej działalności gospodarczej

Oświadczenie woli rodzica/opiekuna prawnego kandydata zakwalifikowanego do przyjęcia

Opłaty

Brak

Termin rozpatrzenia

Terminy corocznie określane są w zarządzeniu kierownika Klubu Malucha „Bajkowy Kącik” w Galewicach.

Złożenie deklaracji o kontynuowaniu uczęszczania do klubu:

- termin w postępowaniu rekrutacyjnym: do 17 do 28 lutego 2025 roku

Złożenie wniosku o przyjęcie do klubu:

- termin w postępowaniu rekrutacyjnym: od 3 do 31 marca 2025 roku,

- termin w postępowaniu uzupełniającym: w razie konieczności od 5 do 9 maja 2025 roku.

Weryfikacja wniosków przez komisję rekrutacyjną:

- termin w postępowaniu rekrutacyjnym: od 1 do 8 kwietnia 2025 roku,

- termin w postępowaniu uzupełniającym: w razie konieczności od 12 do 16 maja 2025 roku.

Podanie do publicznej wiadomości listy zakwalifikowanych kandydatów:

- termin w postępowaniu rekrutacyjnym: 9 kwietnia 2025 roku,

- termin w postępowaniu uzupełniającym: 19 maja 2025 roku.

Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia do klubu:

- termin w postępowaniu rekrutacyjnym: od 9 do 16 kwietnia 2025 roku,

- termin w postępowaniu uzupełniającym: w razie konieczności od 20 do 23 maja 2025 roku.

Podanie do publicznej informacji listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych do klubu:

- termin w postępowaniu rekrutacyjnym: 18 kwietnia 2025 roku,

- termin w postępowaniu uzupełniającym: 27 maja 2025 roku.

Tryb odwoławczy

Brak

Pozostałe informacje

Kwalifikowanie dzieci do klubu odbywa się na podstawie uzyskanej liczy punktów w postępowaniu rekrutacyjnym. Liczba punktów uzyskanych w klubie jest sumą wartości punktowych spełnionych kryteriów. Punkty za spełnienie kryteriów zostaną naliczone, gdy:

- zaznaczono we wniosku kryteria, które dziecko spełnia;

- dostarczono do placówki wypełnioną i podpisaną kartę zgłoszenia wraz odpowiednimi dokumentami.

Kryteria oraz liczba punktów w postępowaniu rekrutacyjnym przedstawia się następująco:

 

Lp.

Kryterium

Liczba punktów

1.

Dzieci z rodzin wielodzietnych (rodzina wychowująca troje i więcej dzieci).

10 pkt

2.

Dzieci z orzeczoną niepełnosprawnością, co do których nie istnieją przeciwwskazania zdrowotne uniemożliwiające korzystanie z opieki w Klubie.

10 pkt

3.

Dzieci, których oboje rodziców lub jeden samotny rodzic pracuje na podstawie umowy o pracę, umowy cywilnoprawnej, prowadzi gospodarstwo rolne lub pozarolniczą działalność gospodarczą.

8 pkt

4.

Dzieci, których jeden z rodziców pracuje na podstawie umowy o pracę, umowy cywilnoprawnej, prowadzi gospodarstwo rolne lub pozarolniczą działalność gospodarczą.

6 pkt

 

Wykaz dokumentów potwierdzających spełnienie kryterium w postępowaniu rekrutacyjnym do Klubu:

 

Lp.

Kryterium

Dokument potwierdzający spełnianie kryterium

1.

Dzieci z rodzin wielodzietnych (rodzina wychowująca troje i więcej dzieci)

Oświadczenie rodziców kandydata o wychowywaniu co najmniej 3 dzieci w wieku poniżej 18 lat

2.

Dzieci z orzeczoną niepełnosprawnością, co do których nie istnieją przeciwwskazania zdrowotne uniemożliwiające korzystanie z opieki w Klubie

Oświadczenia rodziców kandydata o orzeczonej niepełnosprawności wobec dziecka, przy czym, przy składaniu dokumentów rodzic będzie proszony o okazanie orzeczenia o niepełnosprawności

3.

Dzieci, których oboje rodziców lub jeden samotny rodzic pracuje na podstawie umowy o pracę, umowy cywilnoprawnej, prowadzi gospodarstwo rolne lub pozarolniczą działalność gospodarczą.

Zaświadczenie z zakładu pracy o zatrudnieniu, umowa cywilnoprawna, aktualna informacja z Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej lub zaświadczenie KRUS potwierdzające podleganie ubezpieczeniu społecznemu rolników

4.

Dzieci, których jeden z rodziców pracuje na podstawie umowy o pracę, umowy cywilnoprawnej, prowadzi gospodarstwo rolne lub pozarolniczą działalność gospodarczą

Zaświadczenie z zakładu pracy o zatrudnieniu, umowa cywilnoprawna, aktualna informacja z Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej lub zaświadczenie KRUS potwierdzające podleganie ubezpieczeniu społecznemu rolników

W przypadku uzyskania przez kandydatów takiej samej liczby punktów. W  postępowaniu rekrutacyjnym i w przypadku braku możliwości przyjęcia wszystkich kandydatów z taką samą liczbą punktów decyduje kolejność zgłoszeń.

Pliki do pobrania

Deklaracja o kontynuowaniu pobytu dziecka w Klubie 
Karta zgłoszenia dziecka
Oświadczenie rodzica/opiekuna o niepełnosprawności dziecka
Oświadczenie rodzica/opiekuna o rodzinie wielodzietnej
Oświadczenie rodzica/opiekuna o samotnym wychowywaniu dziecka
Oświadczenie rodzica/opiekuna prawnego o zatrudnieniu, nauce, prowadzeniu gospodarstwa rolnego lub pozarolniczej działalności gospodarczej
Oświadczenie woli rodzica/opiekuna prawnego kandydata zakwalifikowanego do przyjęcia

 

Miejsce złożenia dokumentów:

Klub Malucha „Bajkowy Kącik” w Galewicach

Marii Konopnickiej 7,

98-405 Galewice

Kierownik – mgr Natalia Sobczak

Nr tel. 571 228 326

e-mail: klub.malucha@galewice.pl

strona internetowa: www.klubmalucha.galewice.pl

Urząd Gminy w Galewicach
ul. Wieluńska 5, 98-405 Galewice
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.