Podstawa prawna
Ustawa z dnia 21 lutego 2014 r. o funduszu sołeckim. (docx)
Wymagane dokumenty
- Wniosek o uwzględnienie w projekcie budżetu gminy realizacji przedsięwzięcia,
Protokół z Zebrania Wiejskiego Sołectwa,
Uchwała z Zebrania Wiejskiego Sołectwa,
Lista obecności z Zebrania Wiejskiego Sołectwa. - Wniosek o zmianę zadań/przedsięwzięć przewidzianych do realizacji w ramach funduszu sołeckiego,
Protokół z Zebrania Wiejskiego Sołectwa,
Uchwała z Zebrania Wiejskiego Sołectwa,
Lista obecności z Zebrania Wiejskiego Sołectwa.
Opłaty
Nie podlega opłacie.
Termin rozpatrzenia
- W terminie do dnia 30 września roku poprzedzającego rok budżetowy, którego dotyczy wniosek, sołtys przekazuje Wójtowi wniosek w celu uwzględnienia go w projekcie budżetu gminy.
- W trakcie roku budżetowego, nie wcześniej niż po uchwaleniu budżetu gminy na dany rok i nie później niż do dnia 31 października danego roku budżetowego, sołectwo może złożyć do Wójta wniosek o zmianę przedsięwzięć lub ich zakresu przewidzianych do realizacji w ramach funduszu. Wniosek nie może prowadzić do przekroczenia środków przyznanych pierwotnie w uchwale budżetowej. Wniosek złożony z naruszeniem terminów podlega odrzuceniu.
Komisja rozpatruje wnioski w terminie 7 dni od dnia otrzymania.
Wnioski niespełniające warunków określonych w ustawie o funduszu sołeckim mogą być odrzucone.
Tryb odwoławczy
Nie przysługuje odwołanie.
Pozostałe informacje
Wniosek danego sołectwa uchwala zebranie wiejskie z inicjatywy sołtysa, rady sołeckiej lub co najmniej 15 pełnoletnich mieszkańców sołectwa.
Wniosek powinien zawierać wskazanie przedsięwzięć przewidzianych do realizacji na obszarze sołectwa w ramach środków przyznanych danemu sołectwu wraz z oszacowaniem ich kosztów i uzasadnieniem.
Pliki do pobrania / załączniki:
https://galewice.biuletyn.net/?bip=1&cid=1111&bsc=N
Miejsce złożenia dokumentów:
1) W przypadku gdy dokumenty są przesyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej:
Urząd Gminy w Galewicach
ul. Wieluńska 5
98-405 Galewice
2) W przypadku gdy dokumenty są składane osobiście w sekretariacie Urzędu:
Urząd Gminy w Galewicach
ul. Wieluńska 5
98-405 Galewice
Sekretariat, pokój nr 28, II piętro
3) Złożenie wniosku drogą elektroniczną:
Brak możliwości złożenia wniosku drogą elektroniczną
Osoba do kontaktu:
Urząd Gminy w Galewicach
Referat Infrastruktury i Rozwoju Gospodarczego, ul. Wieluńska 5, 98-405 Galewice
Edyta Kopacka,
Pokój nr 36, III piętro, Nr tel. 62 78 38 626